Mä näin viime yönä jotain missä mä menin meijän eteiseen ja sit siel istu semmonen tyttö penkillä ja
sit sil oli semmoset silmät, ettei ollu ollenkaan sitä iiristä.
Tai siis sitä värillistä osaa, iiriskö se nyt on? ja sit se ei reagoinu yhtään mihinkään.
Ekaks mä vaan heiluttelin käsiäni sen edessä ja sanoin sille vähän kaikkea mut se ei reagoinu mihinkään.
Sit mä aina unohdin sen ja lähin siitä. Sit tulin taas käymään eteisessä ja se istu siellä vieläkin.
sit mä taas heiluttin käsiäni sen edessä ja huusin sen korvaan.
Ja sit mä ravistelin sitä. Se ei reagoinu mitenkään.
Sit mä taas unohdin sen ja lähin. Tulin kolmannen kerran eteiseen.
Siel se oli, ja mä vaan jotenkin kammosin sitä,
mut mulla oli joku pakottava tarve saada siihen jotain eloa. Sit mä tein kaiken rutiinin taas,
ja
sit mä ravistelin sitä tosi lujaa. Sen kasvot meni jotenki semmoseen tosi pelottavaan irvistykseen
ja meinasin kuolla siihen paikkaan tai siis mul oli semmonen olo siinä.
Sit sen käsi puristu niin et näytti et se olis pitäny jotain kädessään ja puristanu sitä tosi lujasti.
Ja sit mä vaan menin ihan paniikkiin ja lähin siitä menemään.
Taas mä tulin myöhemmin sinne.
Mä tein taas kaiken yritykseni ja
sit taas ravistelin sitä. Se irvisti taas.
Ja sit sen silmät liikahti muhun kun aikasemmin se oli aina tuijottanu johonkin pisteeseen ja
nyt se tuijotti mua silmiin.
Ja mä olin sillon nostamassa sitä syliini et oisin vieny sen jonnekki et ois voitu selvittää
et mikä sil oli.
Sit se vaan yhtäkkii tarttu mun kurkkuun ja kuristimua siinä.
Joo mä vaan makasin siinä lattialla sit ja tuntu ihan etten py
styny hengittään ollenkaan
ja sit mä vaan heräsin.
Ja en uskaltanu ees kääntyy kyljeltäni koska mä olin ihan 100 % varma et se oli mun selän takana.
Ku oli kasvot seinään päin.
Ja en sit nukkunu loppuyönä. Ja siis se tyttö oli just joku 9 v.

Musta tuntuu et mä nään joka yä painajaisia.
Jos olis joku juttu, ettei näkis ollenkaan unia. Onko se mahollista?
Unilääkkeet? Mut en mä semmosia mistään sais.
Haluisin, mutten saa. Mua ahistaa se uni. Inhottaa. Ahdistaa.
Musta tuntuu että yks tyyppi suuttu mulle.
tai sit se lähti sen takii et mä suutuin sille, tai mä sanoin sille, "Argh mä en kestä." Ja lähin.
Ja sit mä hyppelin pari kertaa. Mä en oikein tiedä. argh. inhottaa nyt.
Hulluille päiville pitäis mennä perjantaina, ja lintsata koulusta.
ihanaa, mitä mä sanon porukoille?
"Mä lähen retkelle viikonloppuna niin on pakko mennä perjantaina!" nojoo, ihanaa. -.-