Siin oli jotenkin, mua syytettiin jostain epämääräsestä, ja mä en kieltänyt,
etten mä olis tehny sitä.
Sit siinä vaan tapettiin vähän kaikki, ja ne oli jotain ihme avaruusoliota
jotka tappo kaikki. Ihan kummallisuutena vielä siellä oli Jeesus, joka tapettiin ensimmäisenä.
Ja sit jotenkin yhtäkkii tuli joku kauhee riita ja siel alko hirvee mylläkkä ja
kaikki alko ampumaan jotain ihmevalosäteitä joka paikkaan ja kaikista kummallisinta o
li että tää kaikki tapahtu meijän pesuhuoneessa ja saunassa.
Sit loppujen lopuks mä jotenkin turhauduin ku mä vaan olin siellä nurkassa ja
pelkäsin yksin, ni mä jotenkin juoksin meijän saunaan ja muhun osu monta valonsädettä ja mä kuolin.
Ja ehin huutaa siinä vielä, että "Heippaa, me ei enään nähä!"
Ja sit mä heräsin. Ja kun veli oli kattomassa et mitä mä teen niin musta tuntuu
että mä huusin ääneen sen "Heippaa, me ei enään nähä!".

mun uneni.