Monta kertaa näin käy:
kaikki päälle ei näy.
Suutuit, kun et päässyt mun
suljettuihin huoneisiin,
tahdoit tietää, miksi aina
puuttui vielä palanen,
miksi harhailin ja väistin.
Voi, jos itsekin tietäisin.

Vaikka kaikki saa unohtua,
kiitos siitä, kun liiankin kauan jaksoit mua.
Huolit hulluuttas puolikkaan,
enempää en oo osannut koskaan antaakaan.

Yhtä pyytää jos saan
(vaikka niin ei oiskaan):
väitä, että oon ainutkertainen,
niin, että uskon sen,
toiset ei oo yhtä paljon.
Kukaan ei voi ylittää,
pakko jonkun silti välttää.

Kiitos, kun koetit ymmärtää.
Tiesin, siihen et pystyisi edes sinäkään.

Kiitos - PMMP


Mulla on ihan tuollainen olo. sellainen. toivon menettänyt.
Mesekeskustelusta.

mä tahtoisin olla joku muu. mä vihaan itseäni. mitä pidettävää mussa voi olla?
vastaus on ei mitään. ei yhtään mitään. mä teeskentelen,
valehtelen, ilkeilen, ärsytän, nauran,
en välitä muista. mussa ei ole mitään hyvää. ei mun pitänyt itkeä.


se ei kommentoinut tota mitenkään. se vain ohitti sen. mutta aina se tekee sen,
mä olen tottunut. mutta joskus mä vaan toivoisin että joku reagoisi, kysyisi, et
"hei, onks kaikki okei?" mut kuka niin tekisi. 
ei kukaan. kuka on lohduttanut mua mitenkään ala-asteen jälkeen. olis kiva,
 jos olis joku jonka kainaloon voisi vaan käpertyä, ja siellä olis lämmin.
ja turvallinen olo.
en mä kai muista millon mulla olisi ollut turvallinen olo.

onnellisuus on liian laaja käsite ymmärrettäväksi,
jos sitä ei ole todellisuudessa koskaan kokenut.

kai se niin on, että joskus kaikki vaan loppuu. haluaisin tehdä muumit,
ja herätä keväällä. tai ehken herätä ollenkaan.
apteekista saa ostettua 3 pakettia buranaa kerralla. yhdessä on 10 tabua. 10 x 400 mg = 4000 mg x 3 = 12000 mg. 
se saattaisinkin jo sammuttaa
koko elämän. se sopisi mulle.
 jos ei tarvitsisi joka aamu herätä suihkuun ja  uuteen lohduttomaan päivään.
missään päivässä ei ole mitään sisältöä. kaikki tuntuvat samoilta. silloin tällöin on kokeita,
kuka niistä jaksaa välittää.
niihin ei lueta. ei harjoitella. mitä mä koulussakaan teen? en mitään. nukun tunneilla.

kaikki on vaihtelevaa.

the story ends.