Mietin tässä, et mitä oikeesti jotkut ihmiset jotka tunnen netin kautta, ni merkitsee mulle.
Joku tai jotkut mua epäilyttää aika paljon, koska en oo nähny ees niitten kuvia.
Mut osa, tai oikeestaan pari tyyppiä merkitsee varmaan aika paljon. Esimerkiks Iiro.
Mä en oikeesti ees tunne sitä, mut oon puhunu sen kaa eniten.
Ehkä enemmän ku kenenkään muun kaa ikinä. Mesessä siis. Olihan aikasemmin Wili,
mut se juttu meni poikki.
Siis mä ajattelen Iiroa vaan ystävänä.
Mä osaan puhua sille niin monesta asiasta. En ehkä kaikesta, mut aika monesta asiasta.
Tai no, puhumista ja puhumista, se yleensä heittää hirveesti läppää vaan.
Mut Anniina on taas toinen juttu. Sen kanssa mä puhun paljon. Joskus sanottavaa on, mut toisinaan ei.
Joskus sitä ei vaan löydy ja joskus hiljaisuus tuntuu hyvältä.
Mut joskus se on vaivaantunutta, mut eikö se kuulu vähän jokaisen kanssa asiaan?
Joskus ei osaa sanoa mitään vaikka haluais.
Ja onhan noita joitain tyyppejä. Niille mä puhun. Mut joskus ne ei puhu mulle.
Joskus mä olen yksinäinen.

Nettiriippuvuustesti
Pisteet: 78
Internet näyttää aiheuttavan elämässäsi ongelmia satunnaisesti tai jopa säännöllisesti.
Sinun kannattaisi pohtia tarkemmin internetin käytön vaikutusta elämääsi!

Testin mukaan olet vakavasti masentunut.
Jos tunnistat itsessäsi masennuksen oireita, voit keskustella asiasta oman lääkärisi
tai terveydenhoitajasi kanssa. Masennuksesta ja sen oireista löytyy artikkeli sivuiltamme.
Kartoita elämästäsi positiivisia asioita ja nauti niistä. Jos sinulla on huolia ja murheita,
jaa ne omaisten tai ystävien kanssa.
Muista että erilaiset terveys ja mielenterveyspalvelut ovat käytettävissäsi.

Masennustesti (DEPS-seula)
Sait 22 DEPS-pistettä
Vastauksesi perusteella näyttää siltä, että podet masennusta. Keskustele asiasta lääkärin kanssa.

Pisteet: 31
Tietysti lääkäriin meno on sitä tärkeämpää, mitä korkeampi pistemäärä on.
Masennus luokitellaan lieväksi, keskivaikeaksi tai vaikeaksi. Yli 30 pistettä viittaa jo vaikeaan masennustilaan, jolloin on viimeistään ehdottomasti syytä hakeutua hoitoon.
Hoitoon hakeutumista ei pidä jättää viime tippaan senkään vuoksi,
että hoidot ovat hidasvaikutteisia. Siis hoitoon hakeutumisen jälkeen voi joutua odottamaan vielä monta, monta viikkoa, ennen kuin mitään konkreettista helpotusta tulee.

no jes. kaikki näyttää et potisin masennusta.
Ihan sama se mulle on, en mä mene kenellekkään sanomaan, että mulla on paha olla.
Ei ne oo niitten asioita.

Got to fight another fight, I gotta run another night
Get it out, check it out
I'm on my way and I don't feel right
I gotta get me back I can't be beat and that's a fact
It's OK, I'll find a way
You ain't gonna take me down no way

Don't judge a thing until you know what's inside it
Don't push me, I'll fight it
Never gonna give in, never gonna give it up no
If you can't catch a wave then you're never gonna ride it
You can't come uninvited
Never gonna give in, never gonna give it up no
You can't take me I'm free

Why did it all go wrong? I wanna know what's going on
And what's this holding me?
I'm not where I supposed to be
I gotta fight another fight
I gotta fight with all my might
I'm getting out, so check it out
You're in my way
Yeah, you better watch out

Ooh Come on

Don't judge a thing, until you know what's inside it
Don't push me, I'll fight it
Never gonna give in, never gonna give it up no
If you can't catch a wave then you're never gonna ride it
You can't come uninvited
Never gonna give in, never gonna give it up no
You can't take me I'm free
Oh Yeah I'm Free

Tää on jäänyt mulle päähän, ja sitä on pakko kuunnella.
Se on vaan pakko.
Jostain syystä. Oon huomannut, että joistain asioista on tullut vaan pakkomielteitä.
Tai niitä on vaan pakko tehä vaikkei haluaisikaan.
On mulla muitakin samanlaisia asioita.
Kerran kun olin ihan ahdistunut ja paniikissa koko illan ja kuuntelin
April Sixthiä ja sieltä tuli kokoajan kaikkea kuolemaan ja itsemurhaan liittyviä sanoja.
Se oli kamalaa. Ihmiset käskivät mua vaihtaman,
kun olin kuulemma ihan kamalan sekava. Mutten mä voinut vaihtaa biisejä,
mun oli pakko kuunnella ne kaikki läpi.
Se oli niin hyvää musaa. Se oli pakkomielle.
Pitäis se joskus mennä ehkä nukkumaan.
Tai voin mä vähän vielä valvoa ja olla koneella.
Paitsi, että on vielä hommia jäljellä. Pyykkien ripustusta.

Jes, sit kaikki ajattelee et tää on jotain wnb-masennusta. Niin mäkin. :-)
Eikö ole ilahduttavaa?
Mun pitäisi oikeasti mennä nukkumaan.
Pää on aika sekaisin. Ja tästä puuttuikin se, että mun tekee mieli jotain vettä vahvempaa.
Ja niin mä tein. Menin taas kerran varastamaan vanhempien varastoista juotavaa.
Ei ne sitä huomaa.
Tai jos huomaa, ehkä ne luulee, että mun veli on käynyt juomassa niitä.
En mä usko että ne tietää mun juovan.

Ja nyt oon vähintään huppelissa, ellen jo jo humalassa,
koska oon juono ny 5 giniä 5,5 prosenttista. Alkaa nyt olla vähän semmonen uuh meininki. Ja tuntuu vähän ettei jalat ja kädet olsi omia niinkuin.
haha ykss tyyppi kysy noista testeistä jha linkitin pari.
ja toisesessa luki jotain että tämä testi on niille ihmieille jotka ajattelet olevans
amasteneita tia joku muu mitä en muistAA. XD
nooo hyvin menee oon humalassa, ja meen nukkuumaan nyt,
toivottavasti äiti ei huomaa et oon käyny ottaa niitten varasiooista.
hävettää varmaan aamulla mu öitä<3 mun elämä sukkaa aika pahasti <3