Miten voi tuntua näin helvetin pahalta? Miten oikeasti.

Paska viikonloppu. Tuntuu koko ajan, että tahdon oksentaa, koska on niin paha olo.
Koko ajan. Ja tahtoisin itkeä, koska noi huutaa tuolla koko ajan toisilleen, ja ei tunnu tajuavan, 
miten
kamalaa se on muille. "Miten se ei ehkä ole hyväksi lasten terveydelle." Vitut jostain terveydestä.
Mikä se sellainen on? Ei mulla ainakaan ole sellaista. Tai jos on, niin se on huonossa kunnossa.
Läskit löllyy ja saan sokeritaudin. Ellei oo jo. Kävin verikokeissa yksi päivä.

Mun tekee vaan mieli lähteä tupakalle, jos se edes auttaisi tähän. Mä tahdon pois täältä.
Tästä koko helvetin maailmasta, missä mikään ei koskaan toimi. Mikään.

Tyttö katsoi peilistä tänään itseään –
yksinään ja vertaili mielessään
kansikuviin, jotka silmää miellyttää,
viehättää – ja tyttö häpesi itseään.

Ihan kuin mä. Täysin samanlaista. Häpeää. Aina jos mä kerroin mulle jotain, mikä ei oikeastaan
kuulu niille, ja niiden ei tarvitsisi edes tietää sitä, ja kun ne sanoo jotain, niin mä vaan häpeän itseäni.
"Taas mä kerroin, taas mä tein väärin." Aina mä teen. Aina mä huolestutan muita. Ja Anniinakin.
Äh, ei se ole Anniiina. Vaan Rane. Taas ei sekään suju. Ei niin mikään. Mun piti valvoa,
mutta sitten mä nukahdin. Mä törttöilin. Ja taas kaikki oli ihan pilalla. Mä kun tahtoisin vain
oppia tuntemaan sen. Tuntemaan kunnolla. Mutta ei. Ei se koskaan onnistu. Hetkeksi mä saan sen avautumaan, ja sitten se taas sulkeutuu sinne kuoreensa. Mulle tulee kokoajan älyttömän huono
olo tätä kirjoittaessa. Tunteet tulee pintaan. Ja itku.
Mutta en mä nyt voi itkeä. Ehkä illalla. Ei nyt. Ei pidä itkeä ollenkaan. Mä pystyn tähän.
Mun on pakko.

Olisi pakko jaksaa käydä koulussa, mutta ei. En mä jaksa. Torstaina ja perjantaina lintsasin. Keskiviikkona lähdin kesken päivän. Ei ei ei. Se on vaan niin vaikeaa. Vaikeeta jaksaa opiskella.
Mä tahtoisin vain. Ja vitut. Ei sitä koskaan saa mitä haluaa,
 joten on turha elätellä toiveita jostain sellaisesta
mitä haluaisi. Turha niitä on sanoa ääneen. Turhaa turhaa turhaa. Saatana. Vaan. Niin. Paha. Olla.