Taas tuli juotuu toissapäivänä. Inhottaa.
Aamulla heräsin ihan krapulassa klo 12 ja oli tajuttoman paha olo. Menin vessaan. Istuin hetken siinä lattialla ja sit tuli kaikki ylös.
Tai kaikki ja kaikki, oli aika pitkä aika ku olin syöny mitään.
Oli inhottavaa ja ällöttävää sylkee suustaan jotain tuoremehua,
kun on juonut sen just ennen kun oli menny oksentamaan.
Jes. Sitten otin mysliä ja jogurttia kun ajattelin et toi olo menis ohi sillä et söisin jotain.
Meni joku tunti ja ei tullu mitään. Alko olla uudestaan nälkä,
koska en ollu syöny paljon sitä mysliä.
Rupesin tekemään munakasta, jossa oli nakkia ja juustoa.
Otin juustoraastepussin jäääkaapista ja haistoin sitä. Alko oksettamaan.
Okei, ei siinä mitään yritin pitää kaiken sisällä ja ajattelin etten mä nyt kyllä oksenna.
Pistin sen juuston hetkeks pöydälle, ja sekotin kanamunat.
Heitin sinne makkarat. Ja otin sen juustopussin käteen.
Otin sitä sieltä, ja en kestäny sitä hajua ollenkaan.
Se oli jotenkin liikaa. Herkistyykö ihmisen hajuaisti humalassa?
Musta tuntuu et ainakin pahojen hajujen kohalla, koska sit ehin just heittää sen kipon siihen pöydälle, ottaa pari juoksuaskelta ja oksensin käteeni.
Tuntu et sitä oksennusta olis tullu kamalasti ku pääsin vessaan asti,
mut ei sitä oikeesti niin paljon tullu. Sit istuin siellä vessan lattialla ja oksensin.
Meni hetki ennen ku uskalsin nousta ylös sieltä lattialta.
Oli paha olla, ja tietysti hävetti. Mua hävettää aina sen jälkeen ku oon juonu.
Kävin heittää munakkaan sinne kuumalle pannulle ja istuin keittiön lattialle.
Oli tosi paha olo. Ja kun piti lähtee polkemaan 8 km, ajattelin olevani kuollu ku pääsen sinne kauppakeskuselle.
En mä ihan kuollu ollu. Mut aika. Päätä särki tajuttomasti, ja oksetti.
Tapasin kamut siellä ja venattiin siskoa. Se tuli. Alettin myymään kalentereita
. Sain myytyä vaan kaks, ja nyt oon myyny 4.
Ja mun pitäis myydä 25 koska mä haluan sen lampun. Mä tarvitsen sen. Ja se on hieno.
Muutenkin, sit saan 25 euroo alennusta siitä leiristä.
Ja jos myyn eniten erätytöistä, ni pääsen sinne leirille ilmatteeks.
Mut en mä usko et saan niin paljon myytyä.
Mä tyydyn siihen lamppuun varmaan.

Mä ajattelin että sen kortin vois mennä ajamaan.
Ja mä haluan skootterin. Mopo on liian vaikea joka paikassa.
En mä muista risteyksissä pistää sitä ykköselle ja vaihtaa aina.
Skopan mielummin, vaikka ne onkin aika vammasia musta.
Tai ei. En mä tiedä. Minin skopa on kiva.
Sen kyydissä oli kiva istua. Jos ton vois vaihtaa skopaan.

Hei muuten, musta tuntu tänään jotenkin ensn yksinäiseltä,
vaikka mulla oli kaverit ja sisko vieressä ja naurettiin jollekki asialle.
Tajusin miten tunnen itteni aika useesti yksinäiseks, vaikka esitänkin aina,
ettei mul oo mikään vikana. Joskus vaan haluais käpertyä nurkkaan ja itkeä,
mut mä en ainakaan pysty siihen.

Sit usein on myös ahistava olo.
Esimerkiks eilen puhuttiin niistä Peter Pan leffan merenneidoista, ja mä olin melkein 100 %:sen varma,
että nään niistä painajaisia
Mutten nähny. Onneks. Ja muutenkin, musta tuntu etten saa unta,
ja en kyllä osaa yhtään arvioida paljon ees nukuin. Mietin kanssa sitä tyttöä,
jonka näin kerran.
Tuli ne merenneidot mieleen.
Hei, vitsi, mä haluan sen skopan.

Kysyn äitiltä voiko sen vaihtaa. Ja toi on kuulemma ihan sukka.
Siskon piti juosta sen käyntiin. Aika monesti. En mä oikein tiedä.
Mopo tuntuu liian vaikeelta mulle,
mä en pysty keskittymään moneen asiaan samaan aikaan.